Menu

SEAT Leon 1.8 TSI наспроти Peugeot 208 GTi и Клио РС: кој е побрз?

Кога не може да си дозволи нешто екстра, тогаш останува да се оди во потрага по следното, најдоброто нешто. Намалувањето од Екслузивноста доаѓа преку топла отворот кај Megane RS или Leon Cupra и во овој момент може да ве остави разочарани.
Постојат две главни алтернативи: да се има помал топла отвор, како кај Fiesta ST / Клио РС / Peugeot 208 GTI, или да се има еден голем со помалку енергија, како и на Kia Cee’d GT / рено меган GT.

seat-leon-18-tsi-vs-peugeot-208-gti-and-clio-rs-who-is-faster_3

Но, ние би сакале да мислиме дека алтернатива на Екслузивноста е за SEAT Leon FR. Приказната вели дека со претходните Leon-и SEAT сака FR да биде Cupra и Cupra да биде Cupra R, но Хонда не му дозволува така да ги користи.

Сепак, денешниот отвор се користи само кај FR како само на ниво на опременост, навистина добро ниво на опременост со намалена суспензија, спортски ентериер и само со најдобрите мотори. Ако изберете 1.8 ТSI би требало да биде нешто егзотично.

seat-leon-18-tsi-vs-peugeot-208-gti-and-clio-rs-who-is-faster_1

“Егзотичнo, сте полуделе?”

Дозволи ми да објаснам; во старите добри времиња, пред масовното турбо полнење и намалувањето, на речиси секој автомобил со три мотори, глупости-тактика 1.4L, просечната 1.6 и возбудлив 1.8L. Но, еден по друг, автомобилите падна до точка каде што само SEAT ги прави за широка употреба.

Но како 180 КС и 250 Nm ток-че мерка против 1,6-литарски турбо мотори со помали топла отвор. Познат ни е фактот дека за официјалниот број на SEAT никогаш не треба да му се верува, па решивме да испробаме некои Racer варијанти со други слични или исти модели, и тоа дали се е во ред.

seat-leon-18-tsi-vs-peugeot-208-gti-and-clio-rs-who-is-faster_2

На сето тоа се случи кон крајот на октомври минатата година на тест трка драгстер во Франција. Сите се согласија за владеењето на тркачкиот проект, така што за контролата на лансирањето не ќе биде некој одлучувачки фактор.

Против речиси исти или со малку топла отвори во хечбек верзија, Leon губи во поголемиот дел на ист начин. Велат има 180 кс, а тие ја немаат истата моќ што треба, но успева да се задржи и да биде припоен со земјата и на брзина повеќе од 150 km / h, каде аеродинамиката за тоа помага.

seat-leon-18-tsi-vs-peugeot-208-gti-and-clio-rs-who-is-faster_4

Тежина, исто така, игра фактор тука, како и тоа дека 1.8 TSI има ист вртежен момент како 1.4 TSI. Да се ​​биде на врвот со бензински мотор, оваа верзија на Leon добива малку потешка независна задна суспензија, а во конкретниот автомобил, исто така е опремен со целосен панорамски покрив, така што најверојатно има тежина во околу 1350 килограми. Тоа би го објаснило зошто тоа, исто така, ја изгуби трката со Audi A1 1.4 TFSI, што би требало да е невозможно.

Share This:

No comments

Leave a Reply