Menu

Луис Хамилтон ни дава лекција за тоа како да се вози брзо на дожд

Воздржаност и малку техника, оди кон долг пат.

Во очите на повеќето љубители на автомобили, трка за возачите кои се изроди, а кои живеат меѓу луѓето. Додека голем број на луѓе имаат тешко време за правилно возење на автопат со менување на брзини, тркачите имаат комплицирани автомобили дизајнирани да бидат цело време на максимумот со голем број на вештини и нивни резерви, и сето тоа додека се гонети од страна на остатокот од конкуренцијата на границата на максималната брзина. Од сето тоа, работите може да произлезат дури и на полошо. Кога паѓа дожд на патеката и прилагодувањето со бирање на адхезија, возачот мора да најде начин да се воздржи во правец.
Тоа е вистината на овие спортови и зошто треба да се плаќа за сите други возачи, обичните смртници, да ѕиркаат на техники со кои шампионите ги користат кога возат по влажни патеки.
Овде можеме да го видиме правото лице, низ погледот на Луис Хамилтон, кој се смета како еден од најдобрите светски возачи на влажни (и на суво), трки на патеката во две различни временски доба во Америки во неговиот Мерцедес Ф1 болид. Но раскажувачот, објаснува што Хамилтон користи и кои се неговите различни техники, како што се следниве звуци од гумата на претходниот автомобил за да се избегне локва на вода преку педалата на гас за да ги задржи подалеку од сопирачките, за да му го одреди патувањето на патека на над 10.000 вртежи во минута, а сепак далеку од несреќните бариери. Тоа е тешко да се реплицира на овие маневри без многу пракса, но целокупната филозофија има уште, за врзување на праксата со гас, кочници, волан и при користење на техника и претпазливост да ја погоди најсушнската област, а притоа да остави многу малку на брзинскиот тампон за да се избегне вртење нанадвор од патеката.

imageshandler-1

Share This:

No comments

Leave a Reply