Menu

Секој бренд има нешто што го прави посебен, но Астон Мартин има многу работи.

Aston Martin помина низ својот фер удел на обиди и страдањата. Компанијата помина низ промени стечај и сопственост, дури и да биде во сопственост на Форд во еден момент. Иако Астон Мартин не има најстабилна финансиска историја, се уште е еден од најлегендарните марки во историјата. слоган Астон Мартин е “моќ, убавина, и душа.” За разлика од другите производители, (како БМВ), слоганот на Aston Martin не чини да се извалкаат со текот на времето. Всушност, тоа никогаш не е повеќе вистина.

Да почнеме со тоа првиот збор, “моќта”. Од модерната ера на Астон Мартин (околу 2005 година), компанијата е користење или V8 или V12 мотори во сите свои модели. Во најновата Поволна 4,7-литарски V8 мотор произведува 430 коњски сили. Ова не може да изгледа како многу, со оглед дека на Jaguar F-Type има повеќе од 100 коњски сили повеќе од тоа, Астон Мартинс никогаш не биле во врска со огромна моќ. Наместо тоа, Астон Мартин ви дава соодветно ниво на енергија за идеално уживање. Ако сите што се во потрага по моќ тогаш отидете да купите еден Nissan GT-R. Потписот на моторот на Астон Мартин беше неговиот V12, кој е пополнет во поголемиот дел од своите модели од 2005 година Овој мотор е претежно ист, иако власта постојано се зголемува.

590398 590396 590390

Во својот врв, V12 6.0-литарски произведува 568 коњски сили. Тоа не е лошо со оглед дека овој мотор го започна натпреварот за производство на само 450 коњски сили во DB9 во 2005 година. Што е уште поимпресивен е дека оваа милозвучна, атмосферски V12 не беше ништо повеќе од два Форд V6 монтирани заедно. Нејговата неверојатност е да се мисли дека Астон Мартин го цеди овој мотор за повеќе од една декада.. Среќата на Астон Мартин, конечно, се движи со времето. Новиот DB11 има 5,2-литарски V12 мотор, што го прави здрав на 600 коњски сили и 516 lb-ft на вртежен момент. Ова е далеку повеќе од било кој друг на другите “конвенционални” Астон Мартин модели. Се чини дека компанијата е конечно подготвена да го исполнам тоа ветување на власта.
Моторот Ford служеше во Астон Мартин добро, но сега на компанијата се движи во многу подобар извор за своите V8 мотори. Aston Martin веќе работи со AMG, кои сите ние знаеме дека може да се изгради некои badass автомобили. Новиот Поволен мотор веројатно ќе добие AMG 4.0-литарски V8 biturbo на кој ги има сите предности на турбо мотор, без жртвување на звукот. Тоа не може да изгледа толку важно, но ако го прескокнете до третиот дел од слоганот Астон Мартин, “душа”, ние знаеме дека компанијата има направено право партнерство. Душата не е лесно да се дефинираат во автомобил, но ние знаеме дека Aston Martin автомобилите секогаш имаат еден. Некои автомобили може да бидат помоќни и побрзи, но Aston Martin автомобили секогаш имале душа.

Секој бренд има нешто што го прави посебен, но Астон Мартин има многу работи.

Aston Martin помина низ својот фер удел на обиди и страдањата. Компанијата помина низ промени стечај и сопственост, дури и да биде во сопственост на Форд во еден момент. Иако Астон Мартин не има најстабилна финансиска историја, се уште е еден од најлегендарните марки во историјата. слоган Астон Мартин е “моќ, убавина, и душа.” За разлика од другите производители, (како БМВ), слоганот на Aston Martin не чини да се извалкаат со текот на времето. Всушност, тоа никогаш не е повеќе вистина.

Да почнеме со тоа првиот збор, “моќта”. Од модерната ера на Астон Мартин (околу 2005 година), компанијата е користење или V8 или V12 мотори во сите свои модели. Во најновата Поволна 4,7-литарски V8 мотор произведува 430 коњски сили. Ова не може да изгледа како многу, со оглед дека на Jaguar F-Type има повеќе од 100 коњски сили повеќе од тоа, Астон Мартинс никогаш не биле во врска со огромна моќ. Наместо тоа, Астон Мартин ви дава соодветно ниво на енергија за идеално уживање. Ако сите што се во потрага по моќ тогаш отидете да купите еден Nissan GT-R. Потписот на моторот на Астон Мартин беше неговиот V12, кој е пополнет во поголемиот дел од своите модели од 2005 година Овој мотор е претежно ист, иако власта постојано се зголемува.

Во својот врв, V12 6.0-литарски произведува 568 коњски сили. Тоа не е лошо со оглед дека овој мотор го започна натпреварот за производство на само 450 коњски сили во DB9 во 2005 година. Што е уште поимпресивен е дека оваа милозвучна, атмосферски V12 не беше ништо повеќе од два Форд V6 монтирани заедно. Нејговата неверојатност е да се мисли дека Астон Мартин го цеди овој мотор за повеќе од една декада.. Среќата на Астон Мартин, конечно, се движи со времето. Новиот DB11 има 5,2-литарски V12 мотор, што го прави здрав на 600 коњски сили и 516 lb-ft на вртежен момент. Ова е далеку повеќе од било кој друг на другите “конвенционални” Астон Мартин модели. Се чини дека компанијата е конечно подготвена да го исполнам тоа ветување на власта.
Моторот Ford служеше во Астон Мартин добро, но сега на компанијата се движи во многу подобар извор за своите V8 мотори. Aston Martin веќе работи со AMG, кои сите ние знаеме дека може да се изгради некои badass автомобили. Новиот Поволен мотор веројатно ќе добие AMG 4.0-литарски V8 biturbo на кој ги има сите предности на турбо мотор, без жртвување на звукот. Тоа не може да изгледа толку важно, но ако го прескокнете до третиот дел од слоганот Астон Мартин, “душа”, ние знаеме дека компанијата има направено право партнерство. Душата не е лесно да се дефинираат во автомобил, но ние знаеме дека Aston Martin автомобилите секогаш имаат еден. Некои автомобили може да бидат помоќни и побрзи, но Aston Martin автомобили секогаш имале душа.

590395 590391 590400

Share This:

No comments

Leave a Reply

AlbanianBulgarianEnglishGreekMacedonianSerbianTurkish

Like us on Facebook

Видео На Денот