Menu

Тото Волф Луис направи кул промени во текот на три години

Во едно интервју во квалификациите, во Кина, шефот на Мерцедес Моторспорт Тото Волф за време на викендот ни кажа каква е ситуацијата во тимот … Во Шангај, Нико Розберг ја освои трета победа во првите три трки од сезоната, обезбедувајќи му на Мерцедес 100 подиума во модерната историја на тимот. Луис Хамилтон не е без тешкотии пробив на групата, по завршувањето на трката на седмото место. Нико Розберг (1): “А фантастичен викенд во Кина се чувствувам неверојатна поддршка од навивачите – уникатна сензација во тркачки услови, исто така, се одеше речиси совршено, освен дека на почетокот може да биде малку подобро – за среќа, по мене! Даниел успеа да го претекне на директно и да се создаде јаз Можеби, како никогаш во рамнотежата на мојот автомобил не беше толку добар -. благодарност до сите кои ми помогнаа да се постигне ова! Исто така, би сакал да се заблагодарам на главната жена во мојот живот – мојата сопруга, ќерка и мајка. Нивната поддршка е од непроценливо значење, тоа е тоа, и ми дозволува да постигнам такви резултати. Денес јас сум многу среќен и јас може да бидам задоволен со начинот на сезоната, откако на првите три трки победувам. Повторно, борбата ќе биде долга, тука се во игра голем број на поени, затоа што не губат концентрација. Со нетрпение очекуваме на трката за Големата награда на Русија, каде што започна серија на успешни студии во минатата година – се надевам, ќе биде во можност да се создаде нешто слично, и овој пат ” Луис Хамилтон (7). “Тежок викенд, имав добар почеток, но да се започне трката од задните редови секогаш е тешко, постои ризик да бидеш фатен во” домино ефект “, откако беше инцидентот во првиот свиок, јас се обидував да избегнам проблеми, но сепак добив удар – срамно. Потоа имаше постојано напад, но за мене, да бидам искрен, ми се допадна да се пробивам низ групата – имав многу претекнувања сè до максимум, седмото место ги надмина сите прогнози. За да ја завршев трката и на подобро место можев, само ако имав подобри гуми, но тие беа целосно исцрпени, а претекнување на кочење не е дозволено во Кина. Судејќи по сензацијата, сум изгубил некои downforce делови и веројатно оштетена е суспензијата, бидејќи болидот е многу нестабилен. Сепак, тоа е дербито – понекогаш проблеми се случуваат, но се ‘уште сум во можност да заработам на некои точки. Да, разликата е веќе сериозна, но јас ќе сторам сé за да се вратам во претстојниот гран-при. ” Тото Волф, шеф на тимот. “На неизвесна трка Нико беспрекорно викендов спроведе доминација на патеката и успеа да стави се под контрола. За разлика од Нико, Луис немаше таква среќа одкако на него налета болидот на форц индија, и го поткрена малку, со што му нанесе штета. Кога на патот беше возилото за безбедност, Луис влезе во пит и стави Супер Мека компонента на гуми и без губење на позиција се врати на патеката. Имаше оптималната стратегија за остатокот од трката. Хамилтон имаше неколку спектакуларни претекнувања, но гуми се истрошија побрзо од оштетениот автомобил, и со тоа беше тешко да се остане во чекор со ривалите. Тој се бореше до коцкестото знаме, но не беше во можност да се минимизираат загубите. Зад сите три фази на најдолгата сезона во историјата на Формула 1, не е време да се погледне на ситуацијата во шампионатот и после ова – треба да се продолжи напред за да се заработат поени, преку работата на сигурност, а овој викенд имавме своја одредена комплексност – и да се постигне поголема ефикасност на енергија и инсталирање на машината како целина. Ако на ривалите во трката им беше полесно, каде можевме да видиме тесна борба меѓу Мерцедес, Ферари и Ред Бул – ние немавме одлучувачка предност, која овозможува да се чувствуваме опуштено “.

Share This:

No comments

Leave a Reply

AlbanianBulgarianEnglishGreekMacedonianSerbianTurkish

Like us on Facebook

Видео На Денот