Menu

Ferrari SF15-T го представи својот болид со Vettel и Raikkonen

2015 Ferrari SF15-T го представи својот болид со Vettel и Raikkonen
Ферари го претстави новиот SF15-T Формула 1 автомобил кој ќе биде управувано од страна на Себастијан Фетел и Кими Раиконен оваа сезона.
По разочарувачката сезона 2014, кој предизвика оставка на долгогодишниот претседател, Лука ди Монтеѕемоло, италијанскиот тим има за цел да се сменат работите во 2015 година.
Фетел треба да се посвети на болидот од својот прв официјален круг, од стартот на сезоната.
ferrari-sf15-t-2015-04-formula1-m ferrari-sf15-t-2015-07-top-m
SF15-T нуди опции и нов дел на носот

Највпечатливо визуелна разлика помеѓу SF15-T и неговиот претходник е намалување на предниот крај на возилото во согласност со промената на прописите за 2015 сезона. По неколку сезони на прилично непривлечна естетика, 2015 правилата дозволуваат SF15-T да се представи со атрактивна нос форма која, исто така, носи одличен аеродинамичен перформанс. Настрана од носот областа, регулативата за 2015 година се во голема мера непроменети.
Еден неврзан поглед на задниот дел на автомобилот открива многу поцврсто спакуван заден дел кој им овозможува повеќе downforce за да се екстрахира од критичните површини околу задниот дел на автомобилот. На задното крило “семејството е опширно редизајнирани за да испорача стабилни перформанси во аглите, додека за производство на поголем ДРС ефект на правците“. Предните и задните сопирачки со канали се преобликува да се произведе повеќе ладење на шепите и диск кочницата, додека генерирањето е на поголема брзина отколку кај нивните колеги од 2014.
Двата предни и задни, во кинематика суспензија треба да успее да се претстави во гумите кон патот на начин што овозможува подобра употреба на Пирели гумата.
ferrari-sf15-t-2015-08-raised-m ferrari-sf15-t-2015-06-side-m
Подобрени сопирање со пеколен систем

2014 година беше прва година на т.н. сопирање (BBW); систем со кој е дозволен со правилата како на начин да им се дозволи на максимална количина на електрична енергија да се собираат при сопирање, додека одржувањето е на оптимална рамнотежа на сопирачките. Во пракса, тоа се покажа многу полесно да се добие првата верзија на овој систем. На BBW е подобрена во голема мера во текот на 2014 сезона и SF15-T е уште оптимизиран за производство на одговор на кочење што треба да им овозможи на возачот чувствителна контрола при сопирање на границата.
Тежина, зголемување од 23 £ (11 кг)

Прописите дозволуваат тежината на автомобилот да се зголеми за 23 £ (11 кг) во однос на 2014 автомобили. 2015 Ферари SF15-T го искористи овој дополнителен надоместок во прописите да се здобијат со некои дополнителни перформанси карактеристики под кожата на автомобилот, додека задржувањето е на работно ниво на обаласт за да се намали на центарот на гравитација на автомобилот.

ferrari-sf15-t-2015-09-rear-m

Share This:

No comments

Leave a Reply

AlbanianBulgarianEnglishGreekMacedonianSerbianTurkish

Like us on Facebook

Видео На Денот